Gelukkig, nieuw forum! Ik ben ook weer van de partij :-)

Geef hier even aan wie je bent en wat je zoekt op ons forum
Plaats reactie
miemp
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-09-2013 09:57

Gelukkig, nieuw forum! Ik ben ook weer van de partij :-)

Bericht door miemp » 16-09-2013 10:07

Hallo allemaal,

het was me al opgevallen dat het op het oude forum steeds stiller werd, ik dacht dat het misschien te maken had met de Facebook pagina.
Fijn dat jullie toch ook weer een nieuw forum zijn begonnen, dit forum is zo'n schat aan (Ensaid-)informatie, ik heb er in het verleden voor de opleiding al heel veel aan gehad!

Mijn naam is Danielle, alias Miempje, inmiddels begonnen met de module Tailleuse. Ik ben in 2010 begonnen met Ensaid. Ik ben mijn hele leven al bezig met handwerken en fröbelen. Maar naaien, en zeker patroontekenen, was iets dat ik graag BETER wilde kunnen... vandaar de stap naar Ensaid. Ik heb de afgelopen jaren zo ontzettend veel geleerd van mijn naai juf, helemaal fantastisch!
Dus ik ga lekker door, zeker tot ik mijn Coupeuse diploma heb (en misschien dan nog verder...)

...Voor wie nieuwsgierig is naar mijn Ensaid werk: zie mijn blogje, daar heb ik een portfolio pagina gemaakt met foto's van alle werkjes tot nu toe.

groetjes allemaal!
Miempje maakt...
...spint, breit, kookt, naait, leest...
http://miempjemaakt.blogspot.nl/

Violetta
Site Admin
Berichten: 160
Lid geworden op: 19-08-2013 16:00

Bericht door Violetta » 16-09-2013 12:23

welkom weer.... op dit forum.. ik kon ook niet zomaar stoppen met het forum. Ook als we er niet zoveel zijn maakt het niet uit hoor we hebben het met z`n allen al zo druk. Maar wil je iets vragen of laten zien dan kan dat nog steed hier.. :P

Joke Kamp
Site Admin
Berichten: 24
Lid geworden op: 28-08-2013 10:01

Bericht door Joke Kamp » 16-09-2013 15:34

Leuk dat je weer meedoet, welkom.
Je bent snel gegaan met die eerste modules, echt goed zeg!

Kelly
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-08-2013 14:16

Bericht door Kelly » 17-09-2013 11:31

Nou je bent inderdaad snel gegaan zeg ... enne welkom terug hier!

Groetjes Kelly

miemp
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-09-2013 09:57

Bericht door miemp » 18-09-2013 10:58

Bedankt voor het welkom!
Drie jaar voor twee modules, is dat snel...? Ik had het liever in twee jaar gedaan :wink:
Ik vind het wel fijn om er een beetje tempo in te houden, anders ga ik het verwaarlozen en dat is zonde. Maar van mijn juf hoorde ik al dat Tailleuse veel werk is en bijna niet in een jaar te doen is (naast een baan)...? Affijn, we zullen zien. 8)
Miempje maakt...
...spint, breit, kookt, naait, leest...
http://miempjemaakt.blogspot.nl/

Joke Kamp
Site Admin
Berichten: 24
Lid geworden op: 28-08-2013 10:01

Bericht door Joke Kamp » 25-09-2013 22:10

miemp schreef: Drie jaar voor twee modules, is dat snel...? Ik had het liever in twee jaar gedaan :wink:
Nee joh, dat is niet te snel alleen doet in mijn beleving bijna niemand dat meer tegenwoordig, het is juist leuk om snel te gaan en volgens mij automatiseer je dan ook het beste in de basis.
Zou leuk zijn als je nu tailleuse ook snel kon doen toch?

miemp
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-09-2013 09:57

Bericht door miemp » 26-09-2013 09:07

Ja, ik ga het wel proberen. Als ik elke week 2 à 3 lesjes teken zou ik eind april het boek doorgewerkt moeten hebben. Voor deze module hoef je niet heel veel borduur- en klapperwerkjes te maken. Alleen de broek en het jasje naaien, of ik dat haal...? Meestal kom ik nl. alleen tijdens de les aan naaiwerk toe dus dat schiet niet zo heel erg op. Kortom, we zullen het beleven :wink:
Miempje maakt...
...spint, breit, kookt, naait, leest...
http://miempjemaakt.blogspot.nl/

Plaats reactie